tisdag 6 oktober 2009

Top Cat utställning

Jag och Gordon har besökt vår huvudstad, vi åkte dit för att vara med på Top Cats utställning. Jag måste säga att det var en mycket nyttig erfarenhet att vara med på en utställning med så många fina Cornishar. Det krävs finess och erfarenhet när man närvarar vid utställning och jag är faktiskt klokare än innan jag åkte så det är inte illa.

Jag fick också spendera tid med Frida och hennes underbara katter och det är inte fy skam att ha en sådan bra mentor och vän. Jag uppskattar verkligen Fridas stöd och tålamod med en ny uppfödare som jag är. Vi var och köpte mat på en Grek- Cypriotisk restaurang och det var mycket mycket gott. Mitt första möte med lamm!! Jag fick även möjlighet att våldgästa hos min syster och se hur de bodde, det var mycket skoj och någonting jag tänkt men inte orkat.

Det kändes att jag varit till storstaden och åkte tillbaka till norr. Jag kan sakna tillgängligheten och den goda maten som finns i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar