söndag 6 september 2009

Hå hå ja ja!

























Hejsan alla som läser detta! Jag och min sambo har suttit hos svärmor eftersom hon efter 2 operationer har hamnat i ett kritiskt läge. Jag vet inte vad jag känner men alla hoppas att det ska gå bra för henne. Dock tror jag inte att detta går vägen om jag får säga något så hemskt. Det är många tankar som rörs i huvudet när något sånt här händer. Men det tänker jag inte gå in på här. Ikväll har min sambo och hans pappa varit på IVA och då hade febern stigit och Karin inte vaknat även om de tagit bort allt sömnmedel. Andningsfrekvensen var också hög!

Iallafall ger katterna mig ett lugn och en fristad mitt i eländet. Jag tror att min sambo Gunnar känner det också även om han blir irriterad på morgonen när de försöker sno hans frukost. Jag är evigt tacksam för våra små ligister..haha...att de är otroligt vackra att se på gör det inte heller sämre, vi har 2 skönheter boende hos oss.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar