söndag 19 juli 2009

Änglarnas Get Rich or try Dyin`

Änglarnas Get Rich or try dyin´
En underbar liten kattunge som vi nyss har lärt känna. Jag vill tacka Frida Marklund för att jag har fått köpa Gordon, som han kallas till vardags, samt för allt det som jag har lärt mig, och kommer att lära mig av dig. Det är en dröm som blir verklighet och som jag inte trodde var möjlig. Min sambo tyckte att vi skulle döpa om honom till Turbo eftersom han är som ett energiknippe. Just nu är han trött och vilar på mitt ben.
När jag skulle hämta Gordon hörde jag när han kom för att han skrek som en stucken gris. Men en coolare och snyggare kille finns inte! Han ser bättre ut på riktigt än på bild och mitt hjärta som redan smält för honom, krackelerade av lycka.





















2 kommentarer:

  1. Tjoho!!

    Han är ju bara såååååååååååååååå snygg om man får säga så som uppfödare ;)
    Krama Turbo Gordon ;)

    SvaraRadera
  2. Hi hi, han ser sig lik ut, samma skrikande från klätterträdet. LEK MED MIG!!! :)

    SvaraRadera